.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده نامه تبریک فدراسیون برای فدراسیون اسرائیل

رئیس کمیته بین الملل فدراسیون می گوید:« ایمیلی به اشتباه برای یک فرد در فیفا فرستادیم که بعد فهمیدیم صهیونیست بوده است وبرای این اشتباه عذر می خواهیم.»

منصور عظیم زاده این جمله را به خبرآنلاین می گوید و ماجرای ایمیلی را که به سوژه نخست مطبوعات اسرائیل شده است را اینگونه شرح می دهد:« آقای کفاشیان و مسئولان فدراسیون نقشی در این اشتباه نداشتند.
بنا بر یک عرف رایج ما به همه ایمیل هایی که از فیفا داشتیم ، پیام تبریک سال نو فرستادیم. اولین کارمان البته این بود که ایمیل فدراسیون رژیم غاصب صهیونیستی را حذف کنیم اما از میان این اسامی یکی از مسئولان فیفا هم وجود داشته که از مسئولان فدراسیون این رژیم بود که ما اصلا حتی از این اتفاق خبر نداشتیم. ایمیل شخصی او را ما به عنوان یک مسئول در فدراسیون جهانی در ایمیل های مان از فیفا داشتیم و در لیستی که گزینش کردیم ، این نام هم بوده است.»

اینگونه این پیغام تبریک سال نو برای این مقام فیفا فرستاده می شود تا این فرد آن را در اختیار رسانه های رژیم صهیونیستی قرار دهد و جنجالی رسانه ای به پا شود ، بی آنکه مسئولان فدراسیون ایران بدانند چه اتفاقی رخ داده و یکبارهبا این جنجال شوکه شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.